جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ

مصاحبه با پدر شهید مختار دولت جاوید

                                          با عرض سلام و خسته نباشید خدمت بازدیدکنندگان گرامی

        امروز در حضور پدر بزرگوار شهید مختار دولت جاوید بودم از او چند سوال پرسیدم و صدای ایشان را ضبط کردم.

                    متاسفانه پدر این بزرگوار مشکل شنوایی داشتند و به خوبی متوجه سوالات بنده نمیشدند.

                                                  هرکس تمایل داشت می تواند آن را دانلود کند

                        ولی چون این بزرگوار دارای لهجه محلی هستند من هم مجبور بودم سوال ها را با لهجه بپرسم.

                                              متن مصاحبه را با جواب در ادامه مطلب قرار دادم.

                                   

                                               نویسنده وبلاگ در کنار پدر شهید 

دریافت
توضیحات: لینک دانلود مصاحبه با پدر شهید مختار دولت جاوید

 

 

 

 

متن سوالات مصاحبه همراه با جواب های پدر شهید

 

سن شهید هنگام رفتن به جبهه: ۱۸ سال

در چه عملیاتی شهید شدند: عملیات  کربلای ۴

شهید مجرد بودن: بله اما یک نفر را برای او زیر نظر گرفته بودیم و تمام کارها را کرده بودیم و منتظر بودیم شهید برگردد

شهید سربازی رفته : بله سرباز نیروی دریایی بودند

تحصیلات شهید: ۵ دبستان

شغل شهید: همراه من کشاورز بود

چگونه خبر شهادتش را به شما دادند: از سپاه به من زنگ زدند و گفتند پسرت مختار شهید شده است

وضع مالی شما در آن زمان: وضع مالی خوبی نداشتیم

علت رفتن به حبهه : پسرم سرباز بود 

تعداد فرزندان شما : ۳ پسر و ۱ دختر

مادر شهید در قید حیات هستند: خیر چند سالی میشود که فوت کرده

 

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      ممنون سیده ی عزیز
    • پاسخ:

      معصومه جان دوست عزیزم تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی