جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۸ ق.ظ

مصاحبه با خانواده شهید حسن نوزنگ

                                                      بسم تعالی

                                                        ۱۳۹۵/۱۲/۱۸

                                                        روز چهارشنبه

       مراسم سالروز شهادت شهید حسن نوزنگ در منزل پدر مرحوم آن شهید بزرگوار برگزار شد.

بنده هم برای قدر دانی از خون این شهید بزرگوار در این مراسم شرکت کردم و از نزدیک با اوضاع خانواده شهید آشنا شدم.

بعد از اتمام مراسم تصمیم گرفتم که با خانواده شهید اندکی گفت و گو کنم سوال هایی را برای پرسش آماده کردم و به جمع صمیمیه این خانواده رفتم و به گفت و گو با آنها پرداختم. فرزندان شهید، دامادها و عروس های شهید و حتی نوه های شهید همگی حضور داشتند، برای شروع از اوضاع زندگی فرزندانش چند سوال کردم که الحمدالله همگی راضی بودند و دارای شغل های خوبی بودند.

تعداد فرزندان شهید ۴ نفر است که ۲ پسر و ۲ دختر، از آنها خواستم که خاطراتی در مورد پدر تعریف کنند که متاسفانه خاطره زیادی از پدر یاد نداشتند حتی فرزند آخرش گفت که پدرم چند ماه قبل از تولد من شهید شده و مادرم هنگام زایمان من فوت کرده است.. این فرزندان سختی های زیادی را کشیده اند تا به این سن رسیده اند.

                                   متن مصاحبه اصلی را در پست بعد قرار میدهم منتظر باشید

                                

                                             ۲ پسر شهید حسن نوزنگ در آغوش داییشان

                          از سمت راست نفر اول فرزند کوچک شهید و از سمت چپ نفر اول فرزند سوم شهید

                                    

              نفر اول از راست برادر خانم شهید نفر دوم و سوم پسران شهید دو نفر آخر دامادهای شهید

نظرات (۵)

    • پاسخ:

      تشکر دوست عزیزم
    • پاسخ:

      تشکرات ویژژژژه دوست عزیزم
    • پاسخ:

      خیلی ممنون دوست عزیزم
    • پاسخ:

      ممنون عزیزم
    • پاسخ:

      سپاس خانوم محترم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی