شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

مصاحبه با برادر شهید عبدالله کرمی

                                      سلام به همه کاربرای گرامی واقعا ممنونم از اینکه انقدر پیگیرهستید

                              منم تمام تلاشم رو میکنم تا بتونم اطلاعات بهتری در اختیار شما عزیزان قرار بدم

                                 سرسختانه پیگیر وبم هستم و تا اونجایی که بتونم براتون مطلب جمع میکنم 

                                  امروز در حضور برادر  بزرگوار شهید عبدالله کرمی در شهر آبدان بودم 

                                              از او چند سوال پرسیدم و صدای ایشان را ضبط کردم.

                                                   هرکس تمایل داشت می تواند آن را دانلود کند.

                                          همچنین متن مصاحبه را با جواب در ادامه مطلب قرار دادم.

                                               

                                           عکس برادر شهید عبدالله کرمی

 

 

دریافت
توضیحات: لینک دانلود مصاحبه با برادر شهید عبدالله کرمی

 

 

 

 

متن سوالات مصاحبه با برادر شهید همراه با جواب

 

سن شهید هنگام رفتن به جبهه: تقریبا ۲۰ ساله بود

وضعیت تاهل: متاهل

تاریخ شهادت : ۱۳۶۱/۱۲/۲

سربازی رفته : بله ۵ ماه خدمت بود

تعداد فرزندان : فرزندی نداشت

همسرش ازدواج دوباره داشت : بله

آرزوهای شهید : بزرگ ترین آرزویش شهادت بود

وضعیت اقتصادی شما در آن زمان : خیلی خیلی ضعیف

روی چه مواردی حساس بود : برادرم روی انقلاب اسلامی بسیار حساس بود روی دین و کشورش

تحصیلات شهید : برادرم به مدرسه نرفته بود و سوادی نداشت

شهید دوستی هم داشته: بله دوستان زیادی داشته که همه انها از انقلابیون بودند و از افراد ضد انقلاب دوری میکرد

روابط با اعضای خانواده: بسیار بسیار عالی برادرم مردی مهربان بود

شغل شهید : کنار ما به کشاورزی و دامداری مشغول بود

مادرتان زنده است : خیر ۴ سال ات که فوت کرده

پدرتان در قید حیات هستند: خیر پدرم نیز دو سال قبل از شهادت برادرم فوت کرد

نحوه شهادت شهید : یاد ندارم

انتظار شما از مسئولین چیست : بیشتر به من و خانواده ام سر بزنند

میزان استقبال مردم از پیکر شهید: بسیار زیاد بود جمعیت زیادی آمده بودند

 

نظرات (۱۴)

    • پاسخ:

      سپاس
  1. نظر من اینه ک بجای اینکه دنبال مردگان باشی به دنبال راهی برای خدمت و شادی زندگان باش 

  2. نظر من اینه ک بجای اینکه دنبال مردگان باشی به دنبال راهی برای خدمت و شادی زندگان باش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی