شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ

مصاحبه با مادر شهید کنعان محمدی

                                     با عرض سلام و خسته نباشید خدمت یکایک بازدیدکنندگان گرامی

         امشب در حضور مادر بزرگوار شهید کنعان محمدی بودم از او چند سوال پرسیدم و صدای ایشان را ضبط کردم.

                                                       هرکس تمایل داشت می تواند آن را دانلود کند

                        ولی چون این بزرگوار دارای لهجه محلی هستند من هم مجبور بودم سوال ها را با لهجه بپرسم.

                                                  متن مصاحبه را با جواب در ادامه مطلب قرار دادم.

                                                

                                   نفر سمت راست مادر شهید نفر سمت چپ خواهر شهید

 

دریافت
توضیحات: لینک دانلود مصاحبه با مادر شهید محمدی

 

 

 

متن سوالات مصاحبه با مادر شهید همراه با جواب

 

سن شهید هنگام رفتن به جبهه: ۱۶ سال

سن شهید هنگام شهادت: ۱۸ سال پسر من قصد ازدواج داشت اما قسمت نشد

تحصیلات شهید: ۵ دبستان به علت ناتوانی مالی درس را ترک کرد و سر کار رفت

شغل شهید: در کارها به پدرش کمک می کرد و در کنار ان شبانه به درس خواندن مشغول بود

همرزمان شهید: شهید حسن نوزنگ و شهید امرالله تنگستانی

شهید سربازی رفته: بله پسرم سرباز سپاه بود که بعد از آن شهید شد

آرزوی شهید : ارزوی پسرم فقط شهادت بود

 

پسرم به من قول داده بود که بعد از ۴۵ روز از جبهه بر میگردم و تو را به حرم مطهر امام رضا (ع) میبرم اما پسرم رفت و هرگز بر نگشت.

 

نظرات (۷)

  1. سلام . وبلاگت خیلی جالبه از نظر و همچنین موضوعی ک انتخاب کردید ، خسته نباشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی