جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ

شهید ابراهیم بردستانی

                           

                                           شهید ابراهیم بردستانی

                                                  نام پدر: خنجر

                                                  نام مادر: مرضیه

                                                   تحصیلات: دیپلم

                                                  محل تولد: سرمستان

                                                  محل دفن: بهشت شهدای دوراهک

                                                  محل شهادت: جبه آبادان

                                                  عضویت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیر

                                                   تاریخ تولد:۱۳۳۶

                                                  تاریخ شهادت: ۱۳۶۰/۷/۵

                                                  وضعیت تاهل: مجرد

                                                  وضعیت اشتغال: معلم

                                                  عملیات: ثامن الائمه

                                   وصیت نامه شهید و بقیه عکس ها در ادامه مطلب



وصیت نامه شهید ابراهیم بردستانی


با عرض سلام به ساحت مقدس ولی عصر(عج) امام زمان ‹‹ روحی و ارواحناه لمقدمه فداء ››و درود بر منجی انسانیت امام خمینی که از خدا می خواهم که از عمر من بکاهد و به عمر پر برکتش بیفزاید. درود فراوان بر شهیدان اسلام و درود بر مادرم.


مادر جان:

 اگر من شهید شدم از تو خواهش می کنم که برایم گریه نکنی، گرچه      می دانم که تو گریه می کنی. اما اگر صبر کنی خداوند اجر عظیمی به تو خواهد داد. و همانگونه که هر مالی که خداوند به انسان داد باید خمس آن را پرداخت  من فکر می کنم که بهترین ثروت تو، فرزندان توست، پس اگر شهید شدم مرا خمس فرزندان خود حساب کن.

اما برادران و خویشان و دوستانم:

 بعد از سلام مخلصانه از شما می خواهم که اگر شهید شدم یا زنده ماندم از خداوند بخواهید که مرا جزء صالحین و شهداء قرار دهد. همچنین از شما      می خواهم که اگر شهید شدم به پدر و مادرم تبریک بگویید نه تسلیت. برای من اصلا گریه نکنید. گریه برای شهیدان بی ارزش است. تنها چیزی که نزد پروردگار ارزش دارد، ایمان است. که هر کس ایمانش بیشتر است ارزشش نزد پروردگار بیشتر است.

     از خانواده عزیزم می خواهم که؛  نمازها و روزه هایم  که فراموش شده است، سعی کنید از گردن من رفع نمائید. از خانواده عزیزم می خواهم که اگر بدرجه رفیع شهادت رسیدم و این زندگی جاوید به من از نزد پروردگار عطا شد، مرا در قبرستان دوراهک پهلوی ‹‹شهید محمد درویشی›› بخوابانی و باز به پدر و مادر و برادران و خواهرانم توصیه می کنم؛ مبادا در شهادت من گریه و زاری کنید و یا به سینه و صورت خود بزنید. هرگز چنین کاری نکنید که اجر ما نزد پروردگار کم شود.

   تا می توانید لعنت بر منافقین کنید و بر علیه منافقین بپا خیزید. زیرا هدف منافقین این است که اسلام عزیز را لکه دار کنند. پس باید جلوی این گونه افراد را گرفت.

التماس دعا


از زبان یکی از دوستان ، آخرین بار که شهید را دیدم:

شهید بردستانی به خانه ما آمده بود و روی سکو گوشه ای روی خاک نشست. اعضای خانواده اصرار کردند که بلند شود و روی پتو بنشیند ولی او مانع شد و گفت: ‹‹ ما از خاکیم و بسوی خاک بر می گردیم››. او به جبهه رفت و دیگر او را ندیدم.

مادر شهید ابراهیم بردستانی

نظرات (۳)

  1. عمو جان خیلی دلتنگت شده ام . برام دعا کن در این دنیا و آخرت روسفید شوم . و شرمنده ی شما نشوم 

  2. یکی از اشنایان نزدیک

    روحش شاد و یادش تا ابد گرامی

     

     این عکس مادر شهید بردستانی نیست لطفا بررسی شود و عکس مادرش اپلود کنید.

     

     با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی